رزماری
خواص رزماری نشاء رزماری در زرگیاه

مزایا خرید نشا های کاشت شده در سینی نشا :

  1. تاره های کشنده گیاه قبل از کاشت از بین نمی رود
  2. حمل و نقل فوق العاده آسان و منحصر به فرد دارد
  3. نشا ها بسیار آسان خارج می شوند
  4. زودرس شدن محصول
  5. اشغال فضای کمتر و کمک به کاهش مصرف کود و نیروی انسانی

فروش رزماری بصورت تک و عمده

رزماری
خرید و فروش بذر و نشا رزماری و دیگر گیاهان دارویی در زرگیاه

برای خرید رزماری و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

مهندس سجاد قاسم زاده ۰۹۱۷۱۰۵۳۴۷۷
مهندس مجتبی قاسم زاده ۰۹۳۶۵۰۲۱۱۹۸

آدرس : فارس، فیروزآباد، جنب پلیس راه، مزرعه تخصصی گیاهان دارویی زرگیاه

 

خواص رزماری در لاغری

خواص رزماری در لاغری از بارزترین و محبوب‌ترین خواصی است که می‌توان برای این گیاه درنظر گرفت. باید به این نکته اشاره کرد که بررسی‌های بسیاری روی این موضوع انجام شده و نتایج خواص رزماری در لاغری را ثابت کرده‌اند. حال شاید برای شما سوال پیش آید که رزماری به چه شکل در کاهش وزن اثر دارد؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید گفت که مصرف رزماری، چربی‌سوزی بدن را افزایش می‌دهد؛ بنابراین چربی‌های بدن کاهش پیدا می‌کنند و این موضوع به لاغری کمک خواهد کرد. باید متذکر شد که عصاره این گیاه خاصیت ضد التهابی و ضد هیپروگلیسمی دارد که طبق بررسی‌های صورت گرفته این خواص منجر به کاهش وزن می‌شوند.

 

نشا رزماری
فروش گیاهان دارویی به صورت بذر و نشاء در مزرعه زرگیاه

خواص رزماری برای کبد

از خواص رزماری برای کبد غافل نشوید. دکتر طب سنتی معمولا رزماری را برای درمان کبد چرب پیشنهاد می‌دهد، زیرا خوردن رزماری جریان صفراوی بدن را زیاد می‌کند و این موضوع باعث افزایش متابولیسم چربی و سم‌زدایی کبد می‌شود.

همچنین ادرارآوری از دیگر خواص رزماری است و مصرف آن کمک می‌کند که سموم از بدن توسط ادرار دفع شوند. بنابراین می‌توان آن را برای کلیه‌ها و مجاری ادرار نیز مناسب دانست. برای آگاه شدن از نحوه مصرف این گیاه با یک دکتر تغذیه مشورت کنید.

 

ریشه نشا رزماری
فروش گیاهان دارویی به صورت بذر و نشاء عمده در مزرعه زرگیاه

خواص رزماری در تقویت دستگاه ایمنی

ترکیبات فعال موجود در رزماری خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضدالتهابی و ضدسرطانی دارند. این ۳ ویژگی رزماری موجب می‌شود تا رزماری با بیماری‌های مختلف و حملات عوامل بیماری‌زایی که سلامت بدن را تهدید می‌کنند، مقابله کند. ترکیبات آنتی‌اکسیدانی می‌توانند پس از دستگاه ایمنی، دومین سد دفاعی بدن باشند و رزماری سرشار از این ترکیبات قدرتمند است. رزمارینیک اسید، کافئیک اسید، بتولینیک اسید و کارنوزول ازجمله‌ ترکیبات آنتی‌اکسیدانی موجود در رزماری هستند.

 

بذر رزماری
فروش گیاهان دارویی به صورت عمده در زرگیاه قاسم زاده

نحوه‌ی مصرف رزماری:

رزماری را می‌توان به روش‌های مختلف استفاده کرد. بیشترین و بهترین کاربرد رزماری در آشپزی به‌عنوان چاشنی نهایی و ابزاری برای تزئین بشقاب‌های غذاست. می‌توان رزماری را همراه با غذا پخت، ولی این کار باعث ازبین‌رفتن بخشی از ترکیبات مفید موجود در آن می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود برای استفاده از خواص رزماری، آن را در معرض حرارت بالا قرار ندهید. اگر قصد پختن رزماری را دارید، می‌توانید آن را در سوپ‌ها و خورشت‌ها بریزید. مصرف موضعی رزماری نیز کاربرد دیگر آن است. از رزماری در خوشبوکننده‌‌های هوا و به‌عنوان ماسک برای پوست نیز استفاده می‌شود.

 

مزرعه رزماری
خرید عمده انواع نشاء گیاهان دارویی در زرگیاه قاسم زاده

 

https://zargiah.ir | شرکت دانش بنیان زیست دانش پارس زرگیاه

نظرات کاربر
۰ (۰ رای)