بادرنجبویه | زرگیاه
خرید نشا بادرنجبویه در زرگیاه

مزایا خرید نشا های کاشت شده در سینی نشا :

  1. تاره های کشنده گیاه قبل از کاشت از بین نمی رود
  2. حمل و نقل فوق العاده آسان و منحصر به فرد دارد
  3. نشا ها بسیار آسان خارج می شوند
  4. زودرس شدن محصول
  5. اشغال فضای کمتر و کمک به کاهش مصرف کود و نیروی انسانی

فروش نشاء بادرنجبویه بصورت تک و عمده

بادرنجبویه | زرگیاه
فروش نشا بادرنجبویه | قاسم زاده

برای خرید نشاء بادرنجبویه و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

مهندس سجاد قاسم زاده ۰۹۱۷۱۰۵۳۴۷۷
مهندس مجتبی قاسم زاده ۰۹۳۶۵۰۲۱۱۹۸
حسین حاتمی زاده ۰۹۱۶۴۴۲۲۴۵۲
ادرس : فارس، فیروزآباد، جنب پلیس راه، مزرعه تخصصی گیاهان دارویی زرگیاه

بادرنجبویه نام سرده ای از تیره نعناییان است. این گیاه پر فایده و دارویی ار راسته نعناسان و تیره نعناییان است. رویشگاه اصلی بادرنجبویه در مناطق بسیار وسیعی از شرق مدیترانه است. امروزه این گیاه برای مصارف طبی ، تزیینی و غذایی در مزارع کاشته می شود.

بادرنجبویه در فصل تابستان در میان ماه های تیر و مرداد گل می دهد. گل های این گیاه در ابتدا زرد کمرنگ ، سپس سفید و در نهایت به رنگ بنفش تغییر می کند. ساقه های بادرنجبویه چهار گوش و به صورت راست می باشد و کاملا پوشیده از کرک های ریز است. در ادامه به خواص بادرنجبویه در زرگیاه میپردازیم.

قاسم زاده زرگیاه نشاء
فروش بادرنجبویه زرگیاه

تقویت حافظه و مغز

بادرنجبویه باعث می شود تا حافظه بهبود پیدا کرده و عملکرد مغز تضمین شود. این گیاه برای درمان بیماری های مختلف نظیر آلزایمر و زوال عقل موثر می باشد و باعث پیشگیری از ابتلا به این بیماری ها می شود. بادرنجبویه باعث می شود تا حافظه به گیرنده های نیکوتینی و موسکارینی متصل شده و بهبود پیدا کند.

تداخل در عملکرد تیروئید

کسانی که مشکلات تیروئیدی دارند بهتر است از مصرف این گیاه صرف نظر کنند یا با مشورت پزشک آنرا مصرف کنند چرا که باعث تداخل در عملکرد تیروئید می شود. در بادرنجبویه کافئیک اسید وجود دارد که به صورت مستقیم تحریک هورمون تیروئید را مهار می کند.

بهبود پرکاری تیروئید

بادرنجبویه با توجه به خواص بی نظیر خود می تواند از اتصال هورمون تحریک کننده تیروئید جلوگیری کرده و پرکاری تیروئید را درمان کند.

کاهش درد قولنج نوزادان

قولنج نوزادان یک بیماری شایع می باشد که در چهار ماه اول زندگی رخ می دهد. برای درمان این عارضه می توان از بادرنجبویه کمک گرفت. این گیاه دارای خواص آرام بخش و تسکین دهنده می باشد و برای کاهش درد قولنج نوزادان بسیار موثر می باشد.

کاهش ضربان قلب

بادرنجبویه باعث مهار یون سدیم و پتاسیم بدن شده و باعث کاهش ضربان قلب می شود. اگر دچار ضربان قلب نامنظم هستید از بادرنجبویه استفاده کنید.

خرید بسته بندی بادرنجبویه
بذر و نشا بادرنجبویه قاسم زاده

درمان بیماری های کبدی

بیماری های کبدی می تواند از چربی خون بالا و قند بالا ایجاد شود. بادرنجبویه با فعال کردن آنزیم هایی که اسیدهای چرب را تجزیه می کند به درمان بیماری های کبدی کمک می کند. بادرنجبویه برای کاهش فعالیت گلبول های سفید و سیتوکین های التهابی موثر است.

کاهش استرس و ضد افسردگی

بادرنجبویه دارای خواص ضد اضطراب و ضد افسردگی دارد. این گیاه با توجه به خاصیت هایی که دارد باعث کاهش استرس می شود و خلق و خو را بهبود می بخشد.

بادرنجبویه برای بهبود کیفیت خواب:

گیاه بادرنجبویه تنها یا با ترکیب با سنبل الطیب کیفیت خواب را در افراد دارای علائم یائسگی و بی خوابی، بهبود می دهد. در بخش قبلی سلامت نمناک و در میان نسخه های درمان بی خوابی در سلامت نمناک اشاره شد که این گیاه اختلالات خواب را با افزایش گابا در مغز، کاهش می دهد بنابراین راحتی و آسودگی شخص افزایش می یابد. بادرنجبویه بی خوابی را در ۸۵ درصد از افراد دارای اختلالات اضطرابی و خواب؛ بهبود داد.
بادرنجبویه | قاسم زاده
خرید نشا بادرنجبویه در زرگیاه

فواید دم نوش بادرنجبویه:

در احترام بهدرخواست شما کاربران از بخش سلامت نمناک در مورد دمنوش بادرنجبویه نیز گفته ایم که شامل:
دم نوش بادرنجبویه اثر آرامبخشی دارد و میتواند مشکل بی خوابی را از بین ببرد. مصرف دم نوش بادرنجبویه سوءهاضمه را از بین می برد. دم نوش این گیاه برای زخم ها و خراشیدگی های پوستی به کار می رود. این گیاه دارای موادی است که با ویروس ها بر روی پوست مبارزه می کند.
دم نوش بادرنجبویه ویژگی های آنتی اکسیدانی دارد که از آسیب به سلول ها جلوگیری می کند. این دم نوش مانع از بی حسی شده و آرامش ذهنی را به ارمغان می آورد.
از این گیاه در صنعت خوراکی به علت خاصیت تسکین بخش خود استفاده می شود. این گیاه بر روی مقاومت انسولین تاثیر افزایشی دارد و قند خون را تنظیم می کند.

فواید روغن بادرنجبویه:

گیاه ملیسا (بادرنجبویه) محرک سیستم تنفسی و گردش خون است و در سرماخوردگی نیز استفاده می شود. روغن این گیاه توانی تسکین و التیام دارد و به این علت مسکن برای سیستم های عصبی به کار می رود.
روغن ملیسا التهاب، اضطراب و تحریک پذیری را آرام می کند. روغن ملیسا اسپاسم های مختلفی از جمله اسپاسم تنفسی، ماهیچه، عصبی و گوارشی را التیام دهد.
خرید بسته بندی بادرنجبویه
خرید عمده نشا گیاهان دارویی

 

 

https://zargiah.ir | شرکت دانش بنیان زیست دانش پارس زرگیاه

نظرات کاربر
۰ (۰ رای)